Visos prekės sportui!

Apranga sportui

Ar apranga bus laisvesnė, ar labiau prigludusi – kiekvienas renkamės individualiai. Tačiau vis dėlto, dėmesį atkreipti į sporto tipą reikėtų. Jei mėgsti nemažai laiko praleisti ant kardio treniruoklių, tokių kaip dviračiai, laiptiniai treniruokliai, bėgimo takeliai, apranga, ypatingai apatinės kūno dalies turėtų būti prigludusi prie kūno, kad treninginių kelnių klešnės neįsipintų tarp pedalų. Jeigu renkiesi jogą, kalanetiką – apranga turi būti tampri ir pakankamai laisva, kad nevaržytų tavo judesių.

Sportininis inventorius

Pirmieji – skirti deginti riebalus, gerinti kraujotaką ir organizmo ištvermę. Šiai rūšiai pirmiausiai priskiriami elipsiniai (arba kardio) treniruokliai, bėgimo takeliai, dviratis treniruoklis ir kitos panašios priemonės.

Sportas namuose – kas praverstu?

Kilimėlis. Apsaugo nuo slydimo. Jogos kilimėlis yra pakankamai minkštas, todėl apsaugosite savo raumenis ir sąnarius. Reikia tik pasirinkti teisingą dydį tam, kad kilimėlis padengtų visą paviršių, ant kurio sportuosite.

Hanteliai. Norint kiek suintesyvinti treniruotes, vertėtų įsigyti nedidelius, 2 – 3 kg svorio hantelius.

Šokdynė. Paprastai netraktuojame šokdynės rimtai, nors ji gali ypač praversti kardio treniruočių metu. Šokinėjimas pažadina apatines kūno dalis, taip pat tonizuoja pilvą, pečius ir rankas.

Kada reikėtu pradėti vartoti maisto papildus?

Maisto papildus reikėtų pradėti vartoti tada, kai su maistu nepavyksta gauti visų maistinių medžiagų. Tiems, kuriems sunku priaugti svorio, dažnai rekomenduojami daug kalorijų turintys, maistingomis medžiagomis turtingi kokteiliai. Priklausomai nuo amžiaus, nuo treniruočių patirties, nuo kasdieninės mitybos ir kitų  individualių faktorių maisto papildų rekomendacijos gali būti skirtingos, todėl prieš pirkdami pasitarkite su savo treneriu ar maisto papildų konsultantu.

Close Menu